Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Հեղափոխություն»

«Հեղափոխություն»
22.09.2023 | 23:21

Մի պուտ արյուն էր՝

կաթաց փշալարին,

դարձավ իշխանություն:

Մի փութ արյուն է պետք,

որ իշխանությունն այդ

չդառնա փշալար;

Լիլի Մարտոյան

Դիտվել է՝ 2919

Մեկնաբանություններ